Sista minuten...




I tisdags bokade vi spontan semester till Dubai over lang helg. Sa efter att ha gatt tva dagar i skolan och lart mig vad man gor om man blir overfallen av psykopat i en trang sjukhus korridor, och gatt igenom for 100e gangen exakt hur viktigt det ar att komma i tid till praktiken och ha korrekt uniform pa sig sa bar det i vag.

Vi flog Emirats tur och retur, dom ar overlagset det basta flygbolaget jag har flugit med under mina resor dom senaste 2 aren. Dom har till och med gullig lite stjarnhimmel i taket nar dom slacker ner. Sag en massa bra filmer eat love and pray, social network mm. Han knappt med och sova.  Tycker fortfarande inte om att flyga. Grater alltid en skvatt extra nar jag ser fina filmer, ber en bon att jag ska fa se mina barn igen och tar en gin och tonic.

Vi bodde pa ett helt OK hotell med  15 olika resturanger och barer. Sa vi behovde inte ga manga meter mellan solstol, poolbar, hotelrum och frukost buffe. Precis sa som vi ville ha det. Drog med pojkvannen pa Guld Souk en kvall for jag hade siktat in mig pa ett nytt guldarmband (Tack pappa det blev din julklapp) Och efter 3 timmars letande i det indiska krims kramset som jag kallar det. Sa hittade jag det antligen. Men jag var nar till ta till lipen, nar vi spenaderat 2 timmar in och ut i olika guld affarer. Allt ser likadant ut och ar antingen skit fullt eller super snyggt och ap dyrt. Diamant armaband for 35.000 var liksom inte riktigt i min budget.

 

Annars gjorde vi ingentin annat mera en att njuta..


Kommentarer
Postat av: joHANNA

SER SÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT UT!!!!

Kramiz Johanna

2011-01-12 @ 17:39:31
Postat av: Fanny

Ljuvliga ögon!

2011-02-11 @ 00:28:21
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0