Det ar bara i London man koar pa en parkeringsplats..


Pic nic kalas i parken

Coola killar utanfor lekis

Annu mera barnkalas

Hektisk vecka med barnen, vadret suger det regnar och solen skiner om vartannat.  I fredags stadade jag i tradgarden i 2 ttimmar och plockade upp 4 sackar med lov. Jag gillar inte tradgardsarbete. Sa trakigt, och ingenting vaxer. Varan tradgard ar bara fylld med lov... och mera lov.

Jag och S hade simm dejt i fredags med barnen och avslutade med middag pa Nandos, nar vi skulle kora hem fick vi koa i 30 minuter for att komma ut fran parkeringen. Det ar bara i London som det hander.

Vi har hunnit med 2 barnkalas, stor shopping pa Tesco vi handlade allt dom hade ganger 3  (aven dar fastnade vi i en parkeringsplats ko) sa nu behover jag nog inte handla mat for resten av sommaren. Jag kopte en elvisp. Nu ar det bara en ny damsugare som fattas  for min gamla borjar dega i hop efter 15 ar, jag har samma dammsugare nu som jag hade pa Sveavagen. Det ar nog bara jag som flyttar en dammsugare fran Sverige till London. Men jag har alskat min Electrolux. Jag har spanat in en ny en Mile, nagon annan som har erfarenhet av dom. Jag vill inte ha en engelsk som star upp...

Sa hej da till froknarna i Fredags sa sorgligt, Rakels hjalp froken hade till och med en tar i ogat. Varfor ska man vara sa sentimental.




(Rakel gar i Year 1)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Miele är grymma när det kommer till all elektronik och hej jag jobbar på Elgiganten och mamma och pappa köpte allt i Miele ;) Lycka till!

2011-07-22 @ 01:16:58
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0