Kvalitets tid och god mat...


Mitt snygga second hand fynd.. hmmm det ar nog dit mina pengar gar Klader...


Forra veckan hade jag tal, for typ 400 nya studenter som ska bli sjukskoterskor och borjar nasta ar. Det gick bra sa klart men jag var ordentligt nervos innan. Men lararen som holl i det var sa nojd och sa att  "it was like I wrote it myselfe" jag sa allt som hon hade velat att jag skulle saga sa det maste ju vara ett bra betyg.

Pa vagen dit fick jag hjalpa en kille pa scooter som blivit pakord av en bil, jag horde ett hogt bang precis nar jag parkerat min bil och sen kom jag ut i min sjukskoterske uniform. Sa da fick jag hjalpa till sa klart. Det kanndes bra att faktiskt fylla en funktion. Och kunna hjalpa nagon pa riktigt.

Hela helgen har vi tagit det sa lugnt och inte gjort nagonting, spelat tennis, gatt pa party, handlat super god ny mat i en ny liten italiensk delicatesse butik som jag hittat. Dom har egen gjord pasta, tortellini ja hela butiken ar litten sot och fantastisk. Sen upptackte vi ocksa den har butiken http://www.hampsteadbutcher.com for min pojkvan som alskar kott. Ganska coolt man kan bestalla hela lador och fa hemskickat.

Vi sag bridesmaids, sa dalig valdigt besviken. Inte vard att se pa bio vanta pa TVn, jag vill aka till Sverige i helgen men biljetterna kostar £1000 sa det blev inget med det.

Jag har sa sjukt dalig ekonomi vet inte vad jag spenderar pa nu ska jag ladda ner en Iphone app dar man kan registrera allt och se vad jag spenderar pa. Men nar jag skulle betala for den i morse hade jag inte ens 10 kr kvar och jag far nya pengar pa fredag. Skaaarpning  Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0