Min harliga vardag

Jag ar ledig, ingen skola och inga barn. Sa jag har tagit hand om mig sjalv haft ”hemma spa”, last bocker och fortsatt att grubbla over det har med uppsattsen. Kan inte riktigt komma over det.


Student fina naglar

Jag maste vara lite dum i huvudet, som spenderar mina allra sista pengar pa en ny klanning. Men ibland far jag en urge och jag maste bara handla nagot och efter en hel dag med windowshopping i soliga Nottinghill och lang lunch med Ylva sa kunde jag inte halla tillbaka. Sa det blev nya klanningar till Rakel och mig infor stundande  student skiva.
Och lite nya traningsklader.
 
Tillbringat mycket tid pa gymmet i gar var jag pa ett Step pass.  Finns det fortfarande? det kanns i dag kan jag saga, grym traningsverk. I dag var jag pa Zumba det ar min favorit. Och jag tror det ar bra for mig att ova pa koordinationen jag ar ju sa dalig pa det. Lite hjarn gympa.

 

Skulle kunna sasa runt i tranings klader hela dagarna.

Annars har vi ett litet mysigt harbarge har hemma, Anna Pi ar ju varan hyresgast och det ar sa mysigt vi sitter uppe pa kvallarna och pimmplar vin. Jag skulle vilja ha en aupair bara for jag ar sa sallskapssjuk. Det ar vall vad dom forr i tiden kallade sallskaps dam, ar det nagon som vill bli min nya sallskaps dam?  I dag kom Katarina fran Tyskland som ska stanna over helgen. Och over Midssommar helgen kommer vi ha  inte mindre en totalt 8 gaster i olika konstilationer, jag har sagt att dom far sova i garderoben. Borde kanske skaffa en gastbok.

Nu SPO regnar det ute, och jag som ska pa girls drinks och sippa vin pa uteserveringen i kvall vet inte riktigt vad jag ska gora...eller ha pa mig. Vilka problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0