Wed night...


Jag brukar ju ha mina girly nights varannan tisdag men nu blev det Onsdag istallet. Lyckades komma dit i tid trots att jag var tvungen att prova klader i 40 min innan jag skulle dit.   Vi borjade pa varat vanlig hak Mews of mayfair.  Sen hade vi en helt galen sjukt rolig kvall. Man kan saga att jag var i mitt esse, traffade pa en massa gammla kompisar . Och kom pa den briljanta iden att aka till the W, jag har varit dar forut och jag gillar det skarpt. Det ar en harlig bar med USA kansla. Dom har  en bra blandning av folk lite kreativt media folk, typ killar fran LA som producerar musik och hippa unga designers blandat med wanker bankers, vilket  jag  gillar. Det ar ju roligt om dom man snackar med har lite hjarna. Vi satt inne pa deras VIP bar och blev bra omhandertagna.  Jag gillar att ga ut mitt i veckan, och det kan jag ju gora nu nar jag ar student och inte har nagra barn.

 Min kompis som jag var ute med att tidigare hon deklarerade att hon nu minsan har bestammt sig for att settele down. Hon vill gifta sig skaffa barn och bli ”looked after”. Vi pratade om det hur olika det ar att i Sverige sa betalar mannen in extra pension nar mamman ar mamma ledig, hur alla barn gar pa dagis och bada foraldrarna arbetar och hur gammstallt det ar. Jag forsokte forklara att i Stockholm gar man knappt pa dejter eller gor man det? och som kvinna vill man vara sjalvstandig och indipendent och hur manga kompisar jag har som faktiskt har barn och lever med sina man utan att vara gifta..

 Jag fixade sa klart raskt varsta super duper dejten, dom har redan traffats pa en forsta dejt och som min vannina sa this guy is a serious marrige material, och pa sondag ska han ta med henne pa Ascot.  Jag ar bara sa glad for hennes skull. Och jag hoppas det gar vagen for han var hur trevlig och rolig som helst och amerikan.  Ser fram i mot en dubbel dejt.


Kommentarer
Postat av: ORvar

Vilken fin bild du har tagit :)

2011-06-13 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0