IKEA

 

Det ar sa latt att gora en massa annat nar man borde plugga sa i gar efter gymmet tog jag mig en trip till IKEA helt sjalv gick jag runt dar i svettiga traningsklader. Men det var underbart inget tjat gnall och jag kunde klamma och titta hur lange jag ville pa allt. Langst stannade jag pa ram avdelningen sa klart.


Sen baxade jag in allt sjalv i bilen expedit bokhylla, speglar, lampor, ramar och korde hem i natten spelade lite roxett pa radion och tankte pa kara mamma.


Val hemma skruvade jag hyllor och ramar halva natten. Men se sa fint och organiserat det blev. Jag fullkommligt alskar att pynta hemma jag kanner mig hel i sjalen.


Mr Big han sager alltid nar jag slapar hem mina IKEA paket... ” you really think that will work” Men sen nar jag skruvat ihop de och pyntat och stylat lite sa sager han alltid    ahh baby that looks lovley...


Sanglamapa

Ny ram till rakels rum

Ny hylla till Isaks rum..


Kommentarer
Postat av: mammma

fint Malin, gillade sänglampan, har du hängt upp rödluvan?

gulligt att du tänker på mig när du handlat på Ikea...........

2011-03-16 @ 16:58:04
Postat av: Malin

Nej jag kampar med rodluvan, vet inte hur hon ska hanga. Men linnea blev ju valdigt fin. Mats far hjalpa mig med det nar han kommer.



2011-03-16 @ 17:00:30
Postat av: JOhanna

GUD! VAd du är Handy-Man, Malin!

Så himla duktig och flitig!!!!

Det skulle jag oxå vilja kunna!

KRAM

2011-03-16 @ 21:24:12
Postat av: Malin

Om man ar tvungen da kan man.... :)

2011-03-17 @ 01:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0