Mina exams

 Det skulle ha gatt sa bra jag gick dit med installning om jag inte far bra betyg sa blir jag besviken. Jag hade pluggat sa hart och kunde sa mycket. Hela hjartat alla hundra sma delar. Men nu hoppas jag att jag klarade mig. Jag glommde tvatta handerna nar jag gjorde min ”skill”  och skriva datum och tid pa journalen. Sa klantigt sa jag tror jag dor.....
Men a andra sidan glomde min klass kamrater en massa grejer svarade fel och hade mobiltelefoner som ringde. Bara jag klarar mig sa blir jag sa glad.



Jag trostade mig hos frissan istallet nu ar jag brunette.... Mr Big han sag ingen skillnad. Ja varfor haller man pa skulle sakert kunna ga runt med rosa har en vecka utan att han markte nagot.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0