Pappa Mats ar har

Pappa Mats ar har och solen skiner det var i dag + 20 grader varmt. Helt fantastiskt. Vi (Mats) har redan varit valdigt effektiva och skruvat upp ny spegel i hallen. Jag har ramat in ny fotografier till varan gasttoalett. Eftermiddagen tillbringade vi pa Homebase. Roligt att Mats aker hit for att koppla av och sa slapar jag runt honom pa Homebase. Men vi kopte vacker guldfarg, mork grabla farg till oppnaspisen och gul farg till vaggarna och i morgon ska det malas. Undrar hur det gar med 2 barn som vill hjalpa till?

 

Min tapeter kom antligen i dag, fick ringa till affaren som glomt skicka dom med Fedex, men dom budade over dom med taxi fran Chelsea.. det kanndes lite lyxigt. Jag skammer iallafall bort Mats med god mat. I gar at min goda citron kyckling och i dag at vi biff a la lindstom med klyftpotatis och champinjonsas.  Ja jag har slappt lite pa min diet. Men jag mar illa hela tiden har gjort det en vecka nu vet inte vad det beror pa. Och NEJ jag ar inte gravid.


Kommentarer
Postat av: Elsa, 11

fin blogg.

2011-06-13 @ 14:28:26
URL: http://elsamaricaroline.blogg.se/
Postat av: Elsa-igen

Blev feel adress!

ha en bra dag !

2011-06-13 @ 14:29:17
URL: http://elsamariacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0