Vagen visar

64.5 Jisses amalia, det gar snabbt nu. Men utmaningen ar ju inte att ga ner i vikt det ar att halla vikten.

Jag har massor att plugga sa det blir daligt med uppdatering i dag. Om 1 vecka har vi group assesment, Wiver kallas det for. Da ska jag tillsammans med 3 st andra i min klass ha en liten mini redovisning om en fiktiv patient ta hans puls, blodtryck, och redovisa lite andra nursing skills och bli forhorda pa bakgrund etc. Sa nu har jag massa anatomy och papper jag maste lasa om varan fiktiva patient. Om det ar nagon som vet om det ar korrekt att ge cyclimorph (det star det pa ett stalle att han far)  till en patient med Coronary thrombosis sa ar jag tacksam for hjalp. For i min BNF (fass) sa star det att en av sid effekterna ar heartfailure.. Vet inte om dom forsoker lura mig lite..


Kommentarer
Postat av: Sara

Ar det inte for att man tappar mycket vatska sadar i borjan pa dieter och darfor man gar ner mkt i borjan? Kanske en myt? Men sa duktig du ar att du orkar halla pa men vad gor man inte om man vet att man snart maste sitta pa en laskande varm beach? Puss

2011-03-03 @ 15:16:04
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0