Alltid i sista minuten...

Killar kan bara inte planera ialla fall inte mannen i mitt liv. Jason skulle ju kommit i Fredags men kom i stallet sent pa Mandag kvallen istallet. Allt det har med ca 5 minuters framforhallning jag skojar inte.

I gar flangde vi runt hela dagen, Jason fick reda pa med 24 timmars varsel attt han var tvungen att aka till Cannes och ga filmfestivalen  (stackars honom) Sa som den hemmafru jag ar hjalpte jag och Isak till att hitta en smoking,  (dom undrade nog valdigt i affaren vad vi hade for relation, dom trodde helt klart att jag var hans flickvann, men sen nar Jason borjade prata om snygga tjejer i Cannes, blev det lite konstig stammning i affaren. Sen akte vi och hamtade upp kvarlamnat bagage pa kingscross, lamna av Isak pa skolan, storhandla mega shoppingen med mat pa Tesco infor alla besok. Hittade passande fina cufflinks. Hamta barnen . Hem till Sara pa playdate och middag,  hamta upp Jason. Hem fixa, och sen ut pa middag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0