I bland ar det knepigt pa engelska..

Sa har jag blivit med en ny hyresgast, en tjej fran pappa Mats jobb som ska bo har i 6 veckor.
Sa nu maste jag fixa las gast toaletten, har googlat som en galning efter en massings hasp men jag vet inte vad det heter pa engelska och fixa klart gardinerna i gastrummet. Jag sydde dom ju efter manga svara ar och lite grat. Det blev valdigt snyggt jag satte upp dom men sen nar jag skulle fixa hiss anordningen sa hade jag glommt dom sma ringarna pa baksidan. Sa dom har jag bestallt nu sa jag antligen kan sy dit dom. For som det ar nu maste man rulla upp dom for handoch knyta med lite rosett. Kanske lite tjatigt att gora det varjee dag..Sen att jag och Mr Big foortfarande inte har en taklampa eller gardiner i vart egna sovrumm efter 2 ar, ar en anna sak det gar laaaangsamt. Men i kvall kommer det hit en kille som ska kolla pa vart badrum och fixa varat hal vi har i badrummet. Och sen ska han kakla igen skiten for jag orkar inte titta pa det langre. Sa nu har jag bestammt att sa blir det.  

Kommentarer
Postat av: Nina M

Bra! Jag ska också styra upp mitt hem nu. Jag har varit jätteseg med det. Kram

2011-05-13 @ 08:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0