Pa SPA



Vi hade en lang helg och han med massor, dejt night i Fredags med en myckket trott och utarbetad Mr Big.

Nar vi vaknade upp I lordags vill Mr Big prompt aka till det nya hotellet Renaissance, vid Kings Cross. Mr Big alskar hotell sa vi besokte deras SPA. Jag kan noja lange over vad jag ska ha pa mig speciellt pa helgen, och nu skulle vi helt plotsligt pa SPA och sen ut pa middag. Sa vad har man pa sig, nar man ska aka pa SPA, gymma simma och sen ga ut som far plats i handvaskan. Tror jag stod och stirrade i garderoben i 30 minuter innan jag bestammde mig. Men det blev jeans, top, gympadojor, mini gym klader och sen korde jag samma pa kvallen men bytte plats pa gympadojorna mot hogklackat.

Jag fick en 90 minuter lang hotstone massage. I was in heaven. Sa underbart, jag sover aldrig nar jag far massage vill inte missa en minut sen ligger jag och tanker hela tiden hoppas hoppas det inte tar slut. Men mina 90 minuter varade lange.



Fordrink pa The Westbourne, ser ny hur SPA mosig jag ser ut...
I sondags var jag for forsta gangen pa Westfields det nya (3 ar gammalt tror jag) mega stora shoppingcentret och fodelsedags shoppade hundra femtielva fodelsedags paket. Hamtade upp kvar glommda kredit kort, chillade och sydde klart gardinerna till gastrummet. Dom gardinerna har drivit mig till sammanbrott 2 ganger nu. Men dom ar klara och jag kommer aldrig aldrig mera sy hiss gardiner i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anna Strandberg

Snacka om att bli snyggare med åren!

2011-05-19 @ 08:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0