Varfor har tjejer sa mycket mere grejer i badrummet?

Vilket skont liv jag lever, underbart med skollov. Jag funderar pa vad jag ska gora nar jag har pluggat klart. Kan jag plugga nagot annat da? For jag fullkomligt alskar studielunken.

I dag sov jag lange joggade ner till upperstreet 5 km trodde jag skulle do. At brunch pa Otto Lenghi med Lucy hon ar ocksa tillsammans med en amerikansk MR big, och pluggar sa vi hade mycket att prata om. Sen shoppades det lite jag inhandlade ny ogonskugga pa Space NK tanken var att jag skulle prova nagon ny farg, nar jag kom hem hittade jag den har i badrummet som jag anvander mest hela tiden. Sa kanske inte sa orginellt?

 

Den ovre ar den nya fran Nars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0