Fran botten till toppen...

Jag har sa fina vanner efter mitt senaste lilla utbrott har tva av mina fina nara vanner ringt och pratat. Dom ar bada sa valdigt olika men sager sa fina vettiga saker. Jag mar battre, det ar huvudsaken.  Tur att jag inte ska gifta mig for jag skulle aldrig kunna valja brudtarnor, ar det ok att ha 6 st?

I dag  har jag  sprungit, det och shopping gor mig alltid pa battre humor. Jag har laddat ner runkeeper till min I phone basta basta spring applicationen jag ar hooked. Pysslat har hemma och lyssnat pa Veronica Maggio. Hon gar mig glad.

 Struntat i att dra upp rullgardinerna och badda sangen. Varfor halla pa och badda nar man ar ensam hemma och ingen pa besok och sovrummet ar 3 vaningar upp? Jag gor saker for att finna min egna lycka och inte lagga den i handerna pa nagon annan.


Kommentarer
Postat av: Carin

Vad bra att du mar battre!

Sa dar ar jag ocksa ibland - botten en dag och sa toppen nasta.

Gillar det dar du skriver om att inte badda sangen och dra upp rullgardinerna. Jag baddar alltid och drar undan gardinerna etc. - jag tanker att vad ska grannarna tro annars? Hur larvigt ar inte det?! Plus att vara sovrum ligger ocksa pa 3:e vaningen i vart hus - sa det ar ju ingen mer an vi som gar upp dit!

Ma sa gott! Kram, Carin

2011-09-14 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0