Hektiskt

Vilken hektisk helg det har varit.  I fredags kannde jag mig so super mu, forst med Isak i skolan for attt traffa froken. Sen hade jag en pojke hemma fran Isaks klass pa playdate. Bakade tva fantastiska kakor till kvallens  BBQ. Sen vidarre till skolan dar vi hade rekord bake sale, rakel foljde med en kompsi hem. Jag och Isak gick hem till en annan mamma efter skolan, sen hamta Rakel och sen pa BBQ ja dagen gick i ett. Men mycket manniskor och moten. Barnen badade hela kvallen i poolen. Isak ar sa duktig pa att simma nu. Han ar ett riktigt litet vatten djur.

 

I Lordags hade jag och Rakel lite egen tid och unchade med Elin i Richmond. Rakel tjatar om hal i oronen. Tycker kanske att hon ar lite ung. Men resonerar som sa att det kommer ju ske inom en 10 ars period anyway so why not. Men nu har pappa sagt nej. Sa da behover ingen fundera mera over det. Han ringde i dag och ville dela med sig av sina rgument om att det var shavigt, att dom andra barnen i hennes skola gor det vid senare alder osv. Helt arligt orkar jag inte ens hora pa det. Det ar inte jag som vill ta hal i oronen? Det racker vall med ett nej. Varor ska allt altas hela tiden?

 

I lordags var vi pa dubbeldejt med ett annat pa pa Gauchouse, de ar en kott resturang kjedja. Dom har i pricip bara kott och bearneise sas.  Har aldrig varit innan, men maste saga det var mycket battre en jag forvantade mig. Sen gick vi pa min forsta 40-ars skiva. Och jag haller med min kusin 40-arsskivor is the shit. Alla ar avlsappnade, over smabarns aren och kan prata om andra grejer en sariga brostvartor. Och alla tycker det ar roligt att ga ut och ar taggade pa nytt. Sa vi hade hur kul som helst och avslutade kvallen med kareoke. Det finns tydligen pa video och det vill jag inte se.

Resten av helgen var som ni nog forstar valdigt lugn. Nu ar jag sjuk, men jag far vall skylla mig sjalv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0