Lahore



All min nytvattade tvatt ligger i ett berg hemma pa soffan. Hur manga maskiner tvatt tvattar ni pa en vecka. Nar jag har barnen tvattar jag nastan varje dag. Dessutom har jag ingen torktummlare sa sen hanger det ju overallt.
Mr Big han skojar om det att vi bor i en Laundry.  I gar kvall at vi middag pa La Hore, en av dom absolut basta indiska resturangerna i London. Jag bara alskar det stallet vi at 6portioner lambshops pa 5 personer och dessutom tryckte vi i oss annan mat.  Jag och mamma gick hem lite tidigare vilket kanns valdigt forstandigt i dag.

http://www.lahore-kebabhouse.com/


Nej nu ska jag springa i vag pa min pilates klass.



Gymmet ar harligt harligt...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vacker du är!!!

2009-11-24 @ 14:48:29
Postat av: Nina

Vad imponerad jag blir, att du är så flitig på gymmet! Den Malin jag lärde känna i NZ hade väl aldrig satt en fot där tidigare ?! ;) KRAM & PUSS

2009-11-25 @ 11:02:20
Postat av: jr

Har du varit i lahore :)?

2012-02-28 @ 12:46:43
URL: http://flowerpoweer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0