Ostron och cupcake stulna fran resturang...


Observera dom krullade snorerna


Cissi och Val, dom var ju som sagt har och huserade runt I några dagar. Jag mar nästa illa fysiskt nar jag tanker pa alla pengar som vi atit upp under helgen men gott var det.


Gulligt kort pa oss eller hur ?


Jag och Cissi han med lite shopping inne pa Selfridges. Cissi shoppade ett mycket vackert kvinnligt storblommigt lakan fran Cath Kidson. Jag påpekade att Val nog inte kommer kanna sig sa manlig i dessa lakan. Men det orat lyssnade hon inte pa.

(Jag skulle nog kunna skriva ett helt blogg inlagg om manliga och kvinnliga lakan. Ja ja skit snygga var dom.)


Nar vi var pa Afternoon tea frågade Cissi om hon kunde ta med sig vara rester for det var ju onödigt att slänga dom.  Själv tyckte jag det var lite pinsamt men som Cissi glatt påminde mig om sa bar jag hem mitt ostron skal fran föregående kvall, med motivationen jag har faktiskt betalat for det här.

Shiiit vad bleka vi ar....
 
Cucumber sandwich ar min nya favorit

Och hon hade en vision om att hon skulle ge dom till en hemlös stackare. Tyvärr finns det inte sa mycket hemlösa inne pa Selfridges.  Mina rester akte sa klart ut i min påse och smetade ner hela Cissis present. Cissis bakelser och scones höll sig dock intakta sa dom gav vi till varan taxi chuffor, han blev sa glad sa han lat oss aka gratis eller var det kanske for mitt diskreta ombyte i baksätet.  Maten pa hakkasan var fantastisk  och jag som inte ens gillar kina mat.



Jag och Mr Big fortsatte vidare ut pa nattklubb, vi har bara sa roligt nar vi går ut tillsammans och nu var det ju ett tag sedan sa det var valbehovligt.



Jag och mina gringos


Kommentarer
Postat av: johanna

shit vilken donna!!!!

Jag SKA absolut gå på afternoon tea när vi kommer!

Ja, vi bor i en rasistisk stad.

Tyvärr har jag märkt smygrasimen runt mina kompisar, ngt jag aldrig sett!

jag känner att det är så hemskt!

och får liksom Lars Werner 70 talet barndoms kommunismen i mej!

jaja...det är ju bara barn!!!! 14-17 år.

Vad är problemet!????

2009-11-19 @ 15:41:33
Postat av: Cissi

Hej alsklingskompisen nummer ett! Tusen tack for varldens basta fodelsedag och underbara dagar i London!

Stora kraaaaamar!

2009-11-24 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0