Resturang vecka i London




Outfit Onsdag, mina mormors tajts som blivit riktigt moderna, klanning fran Zara och kofta fran Newlook. 


Hej alla glada vilken vecka, man far ju passa pa nar man ar barnfri. Och jag har fortfarande inte kommit sa langt i min separations angest att jag bara kan vara hemma. Da river saknaden till.

I Måndags träffade jag Jane efter jobbet och vi gick ner till Spitafields market och jag som var lite trott efter mitt morsdags firande med Maria pa Sondagen och behovde lite kalorier tryckte i mig en ljuvlig macaroni and cheese pa Canteen. Dom lagar bara brittish food, men god sadan. Sedan promenerade jag nastan hela vagen hem. Kickade lite snabbt pa deras nya lgh som dom flyttat in i pa Upperstreet. Om jag var 33 inte hade nagra barn och bra jobb skulle jag ocksa bo dar. Det ar ett sa mysigt omrade. Nara till city bra resturanger barer, fik och SHOPPING


I tisdags släckte jag  brander pa jobbet hela dagen. Men det ar roligt nar man ar sysselsatt. Träffade Ylva efter jobbet och vi gick och at middag pa Brindisa.  Den ar pa min topp 5 lista over basta restauranger I London.  Det ska vara en av dom basta tapas restaurangerna i London.


Vi at kallskuren kott tallrik, med Teruel Serrano Ham, Chorizo, Salchichon, rakor i vitlok, friterad getost med honung, potatisar, deras basta basta sallad. Det ar bara en gron sallad. Men saaa god. Vitchoklad glass med jordgubbar. Ni vet nar glassen ar sa latt sa den bara rinner ner.


I kvall ska jag pa Birthday drinks med Maria pa prinsen.. Det ar tur jag inte handlade hem nagon mat denna veckan.


Redo for birthdayparty drinks, jacka och byxor fran Zara och Body fran Top Shop.  
Ja du laste ratt jag shoppade en svart spets body med Maria i Sondags, very foxy.

 http://www.tapasbrindisa.com/

 http://www.canteen.co.uk/.

http://www.theprincebonapartew2.co.uk/



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad smal du är Malin;) Fina kläder du införskaffat:)

2010-03-18 @ 13:32:34
Postat av: Sara

Vad fin du ar Malin! :)

2010-03-18 @ 13:43:19
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0