Min diet del 2


Kopte nya kokbocker en gammal och en ny..

Den gick bra shiit ponnesfrittes jag at inga carbs noll 000000 Inga carbs alls och gick ner 5 kg pa en manad. Sa det fungerar

Men sen kom Mats pa besok, och vi drack vin och malade om och jag orkar inte halla pa. Sa nu har jag gatt upp igen. Typ 2kg.. Sa klart. Men jag ar redan smal. JAg ar lika smal nu som nar jag var 18 och varje dag talar alla om hur ung jag ser ut. Jag sprang 10 km i  dag och jag kanner mig stark och fit. Jag ar jakligt nojd med min kropp. Men jag ska forsoka ata mindre carbs rent gennerellt for sa mycket man trycker i sig ar ju bara helt onodigt. Det blev min lardom. Och jga kopte nagot konstigt organsikt dyrt proteinpulver man kan ha pa yoghurten pa Wholefood igar kanske provar det. Vill inte flaska pa mig infor Grekland...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0