Min diet fortsatter


Inte for mina barn, forra veckan lagade jag appelskivers, runda pannkaks bollar. Biff ala lindstrom till mig. Sa gott sa gott. Vagen visar 62.5 sa det gar nerat.


For er som inte vet
Biff a la lindstrom,
Blanda 500 gram kottfars, agg, lite potatismjol,  4 msk strobrod. Hacka inlaggda rodbetor, kapris och saltgurka. Gul lok, lite stark senap.
Forma till runda biffar och stek som wallenbergare eller kottbullar. Godast ar dom dagen efter...


Jag ater ungefar sa har
Havregrynsgrot med mjolk och kaffe till frukost
Gravad lax, aggrora eller kyckling,  med sallad och keso till lunch
Middag Kottfarsbiffar, kyckling, musslor, skaldjur, mera agg.
Haromdagen var jag ute med en kompis da at jag ljuvlig oxfile med ruccola sallad till middag. 
Om jag blir sugen sa snackar jag pa en yoggi.

Men jag fuskade pa IKEA och at en varmkorv med brod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0