Vagen star nu pa ..

65kg sharp i morse. Pojkvannen bestallde hem take away i gar kvall och  valde det ”nyttiga alternativet sushi ” sa det slank ner lite extra sashimi.  Snall som han ar skippade han pizzan. Det hade jag nog inte pallat.. Det fantastiska i krak sangen ar jag har hur mycket energi som helst, jag sover hur bra som helst. Jag gymmar och jag kanner mig sa halsosam och frisk. Och det viktigaste av allt. Jag ar inte hungrig langre. Jag brukade vara hungrig hela tiden och konstant sugen pa sotsaker. Det har forsvunnit. Jag fattar ingenting, eller jo det gor jag. Men det star i boken min bibel att detta skulle handa...

Sa jag rekommenderar den har galna dieten so far starkt. Men las boken forst, for dar ar det detaljerat beskrivet alla steg. Varfor man gor vad. Hur viktigt med havregrynen osv. Det ar ingenting i den har dieten som ar dar av en slump sa fuska inte..

Sa har har jag atit dom senaste dagarna

Tisdag:
Yoghurt, (med havregrynen) lax och agg

Scrambeld egg  och skinka (kande mig inte sa hungrig)

Kott (at stekt lean beef maste vara under 15% i fett) och keso, gjorde en sas pa latt cremefraich, vitlok, grillkrydda och senap.. yummie,..

Kvalls snack

Sushi /Sashimi..

 

Onsdag

Scrambled eggs and salamon till frukost

Kyckling med keso till lunch, och en yoghurt drink.

Rak omelett till middag, yoghurt & havregryn till efteratt

Kaffe och fanta zero och massor med vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0