En riktig suddig tjej kvall...

 
Den lugna lilla utekvallen blev en  valdigt lang kvall. Jag motte upp tjejerna och vi pimplade vin pa Mews of mayfair. Jag ar sa glad over att jag har sa manga fina vanner och en bra blanding, som fyller alla behov. S och A som jag var ute med i gar ar riktiga singel party tjejer mitt i karriaren al’a sex and the city.  Senare under kvallen tyckte vi alla att det var en valdigt bra ide att ga till Boujis pa en Tisdag? det var full proppat.

Men det ar lite konstigt att ga pa nattklubb med tjej singelkompisarna nar man har kille. Exakt nar ska man saga till killen som pratar med dig att – ursakta jag har pojkvan?
 Det kanns ju lite fanigt ha det som oppningsreplik och ju langre man har pratat dessto konstigare blir det. Jag ar hursom helst sa underbart tacksam och lycklig over att jag har en fin och go kille att ga hem till.  Jag vet inte hur det skulle kannas att vara 30 ar och singel och inga barn.  Jag vet att jag har missat offrat mycket. Jag gifte mig och bildade familj tidigt. Jag har aldrig akt i vag pa tjej resor och gjort alla dom dar grejerna mina singel kompisar har gjort. Och visst kan jag vara avundsjuk. Men nar jag kom hem i gar kl 03.00 sa deklarerade jag min karlek. Sa det ar bra att ga ut ibland ENSAM.
Hela den dar grejen nar man traffar nan ar ju allldeles underbar man ar nykar lycklig och glad men det ar ju ocksa sa jobbigt innan man hittat varandra. Man ar osaker, ska vara fin, cool och allt ska vara perfect. Vist kan jag sakna det nar jag sitter hemma i soffan i mjukisbyxorna och pillar nasan kanske inte super sexigt. Men da ar det bra att blanda lite.

Jag traffade ocksa en kille i gar som var sangare i bandet Imagination, dom hade nagra hittar pa  80-talet, Body talk och Illusion. Var tvungen att googla det i dag trodde han drev med mig. Han tjatade hela kvallen om att vi skulle ga pa dejt.. tror inte det va?  Men det ar ju en rolig historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0