Hur gor man for att bara stanga av?

Jag ar trott. Kanner mig helt utsliten aven om jag har semester. Jag har sjuk hemlangtan till Sverige.
Jag kanner mig fruktansvart host deppig, och som en otrolig jobbig flickvann. Jag kan inte sluta jag maste tjata och gnata lite om allt. Det maste vara sa jobbigt attt leva med.

NAr jag blir san da stanger Mr Big av mig han vare sig lyssnar eller svarar nar jag pratar och da blir jag ju helt hysterisk och tjatar och gnaller annu mera. Vad ska jag gora. Kan jag inte bara vara javligt glad och tacksam for mina fina barn, vart fina hus och allt  som faktiskt ar bra i livet. I bland undrar jag om jag ar dammaged gods. Om jag ar helt okapabel till ett fungerande forhallande. Om jag kanske skulle vara battre off ensam. For jag orkar ine vara den enda som hetsar upp mig. Jag onskar jag hade hans formaga och bara stanga av ALLT och ga till jobbet.  Hur gor man? var ar off knappen? nej nu far jag rycka up mig.. Ny vecka och nya tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0